שיווק לחברת ליסינג באינטרנט – איך מקדמים עסקי מכוניות באינטרנט?

כשאנחנו מדברים על קידום של עסק מכוניות, יש כל כך הרבה מה לעשות וזאת בגלל שיש חיפושים רבים ונוכחות דיגיטלית רבה של גולשים שמחפשים עסקאות כמו מימון רכב, או קניית רכב חדש.

לכן עסקים כמו חברות ליסינג, סוכנויות רכב, יבואני רכב וכו', אם הם לא ברשת הדיגיטלית – הם פשוט לא קיימים, כאשר עוד סיבה לכך היא שיש לא מעט עסקי מכוניות שמשקיעים עשרות אלפי שקלים אם לא יותר על פרסום דיגיטלי ברשת.

אז אם אתם בעלי עסק לרכבים – איך מקדמים את העסק שלכם?

קידום ברשתות החברתיות

קידום בפייסבוק ואינסטגרם הוא חשוב מאוד לעסקים כמו חברות ליסינג. אפשר להגיע דרך קידום בפייסבוק ואינסטגרם לעשרות עד מאות אלפי חשיפות חודשיות ואפילו יותר.

כשעושים קידום ברשתות החברתיות צריך להפריד בין שני סוגי הקידום – קידום ממומן וקידום אורגני.

קידום אורגני זה ניהול של הדף העסקי של החברה שלכם, העלאה של פוסטים באופן קבוע, פוסטים שכוללים גם סטורי עם קופירייטינג שמותאם לעסק שלכם.

המטרה היא בעצם ליצור את הפנים של העסק שלכם במדיה החברתית ולמשוך אנשים לקרוא, להתעניין ולהשאיר לידים על מנת שתוכלו לחזור אליהם, להציע להם את השירות שבו הם התעניינו ולסגור עסקה.

קידום מכוניות בגוגל
קידום מכוניות בגוגל

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל הוא אחד הערוצים היעילים ביותר עבור חברות מכוניות.

כשאנשים מחפשים לקנות רכב חדש, הם מחפשים בגוגל חיפושים כמו "רכב במימון מלא", "רכב במימון", "סיטרואן ברלינגו החדשה" וכו'.

כשגולשים מחפשים את הביטויים האלה, בעזרת קידום ממומן בגוגל, אתם מציגים להם מודעות בראש רשימת החיפושים, שמושכת אותם להקליק ולהגיע לאתר שלכם ולהשאיר פרטים.

בגלל כמות החיפושים הענקית של כל מה שקשור למימון רכבים בגוגל, כדאי לכל חברת ליסינג להיות שם כי הפוטנציאל הכספי הוא ענק.

קידום אורגני בגוגל

עוד ערוץ שכדאי להשקיע בו ובעיקר לטווח הרחוק, הוא קידום אורגני בגוגל.

בקידום מסוג זה, המטרה היא להביא אתכם לתוצאה הראשונה (או לפחות העמוד הראשון) בגוגל בחיפושים שבהם אתם רוצים להיות מדורגים.

איך עושים את זה ? המקדם האורגני עושה שלל פעולות שמטרתן להשביח את האתר שלכם, ובנוסף לפרסם כתבות ברחבי האינטרנט ולהוציא לינקים אל האתר שלכם,

על מנת שגוגל יקבלו רושם שהאתר שלכם "מומלץ" על ידי אתרים רבים ברחבי האינטרנט, וכך יקדם אתכם לראש תוצאות החיפוש לאחר זמן מה, אם עושים את העבודה בצורה מספיק אינטנסיבית ואיכותית.

המאמר עניין אתכם? שתפו בקליק ברשתות

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו